SÃ¥ löd temat för vÃ¥rt senaste kostnadsfria kundseminarium. Vi inledde träffen med att be vÃ¥ra deltagare att dela med sig av egna erfarenheter frÃ¥n negativa känslor i arbetsgrupper och hur dessa pÃ¥verkat samarbete och arbetsresultat. Därefter redde vi ut mellan begreppen frustration – irritation – ilska och beskrev pÃ¥ vilket sätt det underlättar att förstÃ¥ hur de här olika känslorna känns igen och uttryck genom beteende. Vi utforskade därefter tillsammans hur negativa känslor kan fÃ¥ngas upp i gruppen och omvandlas till funktionell arbetsenergi. Vi vill tacka alla er som deltog för era bidrag till en inspirerande eftermiddag tillsammans!
oktober 2024 M T O T F L S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 -
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Kerstin Wahlund om Kundseminarium
Arkiv
Kategorier
Meta
Lämna ett svar